הפעם נכיר את תסריטי השיחות והתקשורת הכתובה שלנו.
לכל אחת ואחד מאיתנו סגנון תקשורת ייחודי שאותו אנחנו מביאות לשיחת הייעוץ.
כדי להקל עלינו, יש תסריט לשיחת יעוץ ראשונה שמבטיח שלא נשכח את הדברים החשובים,
וכמובן נוסח להודעות או מסרונים שנשלח לאחר שיחה כדי לסכם את התוכן והפעולות הבאות.
יש גם מסלול למצב המתסכל של נסיונות השגה של פונה שאינו עונה – בין אם בתחילת הקשר ובין באמצע.
היה ונתקלנו במצב המצער של פטירת האדם שבו טיפל הפונה, יש תבנית להודעת דואל שאפשר לשלוח.
גם למקרה שבשיחה עולים מסרים אובדניים יש לנו קובץ עם הנחיות לניהול השיחה. חשוב מאוד לפנות מייד לאחר השיחה לשלומית וליידע אותה על התוכן.
כל התסריטים מופיעים תחת התגית החדשה “תסריטי שיחה“.