אם הגעת לפה, כנראה שגם לך יש תפקיד בטיפול בקרוב המתמודד עם מחלה, מוגבלות או ירידה תפקודית עקב זקנה.
כל יום אנחנו פוגשים יותר ויותר אנשים המתמודדים עם טיפול בקרוב חולה. אנו יודעים, שזוהי תקופה משמעותית בחייך. לצד הזכות הגדולה, תקופה זו עשויה להיות מורכבת, שואבת כוחות ומבלבלת. טיפול באדם קרוב מציב לנו אתגרים רבים, חלקם מעשיים- ממילוי טפסים, ניווט במבוכי הבירוקרטיה, וחלקם רגשיים.

מרכז הייעוץ הטלפוני שלנו הוקם במטרה לייצר עבורך כתובת מקצועית ומכילה. מקום בו תוכל.י לזכות להתייחסות לקשיים ולקבל תשובות בתחומים שונים שיוכלו להקל עליך ולפשט את הניווט "בים המידע".

הצוות המקצועי של יועצות התמיכה יסייע באבחון הצורך המיידי, יעניק לך תמיכה אישית, מתמשכת, שממוקדת בך תוך הבנה והכרה בצרכים המשתנים. התמיכה מתייחסת לכל מרחבי ההתמודדות ומובילה לפעולה ולתוצאות נראות לעין

שירותי מרכז הייעוץ ניתנים ללא עלות

השרות ניתן בעברית, ברוסית ובאנגלית

איך יוצרים איתנו קשר?

1. פתיחת פניה באתר – בלינק הבא
יועצת מטעמנו תחזור אליך טלפונית תוך 48 שעות. בתקופת החגים ייתכנו שינויים

2. צ'אט אונליין דרך עמוד הבית -  מענה אנושי
ע"י רכזת מענה דיגיטלי של העמותה, שתענה על שאלות בנושאים של מיצוי זכויות, נהלים, עבודה מול רשויות וכו'.
הצ'אט פועל בימים א', ד', ה' בין השעות 9:00-13:00 ובימים ב', ג' בין השעות 14:00-18:00. בשעות בהן הצ'אט אינו פעיל, ניתן להשאיר הודעה ויועצת מטעמנו תחזור אליך .

3. שאלות ותשובות בווטסאפ
ניתן לשלוח הודעת ווטסאפ למספר 055-9993311 בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00.

4. הודעות בדף הפייסבוק

נשמח לשוחח ולנסות להקל עליך בהתמודדות עם הטיפול ביקירך

לחץ כאן  להצטרפות לקבוצות ולקהילות בפייסבוק

 מרכז הייעוץ פועל בתמיכת חברת טבע