המדריך לבני משפחה מטפלים

שאלות ותשובות מרכזיות

קהילה

קהילת און ליין תומכת

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוכן עניינים

דברו עם יועצת

אנשי המקצוע של מרכז הייעוץ הטלפוני עומדים לרשותכם למתן מידע, הכוונה לשירותים ותמיכה. מלאו את טופס הפנייה באתר www.caregivers.org.il או היכנסו לדף הפייסבוק “הארגון הישראלי לבני משפחה מטפלים”, ויועצת המרכז תיצור איתכם קשר לתמיכה מתמשכת, מידע והכוונה לשירותים.

השרות ניתן ללא עלות.

הפגשו עם איש מקצוע

מפגשים פנים אל פנים או בסקייפ עם היועצים המקצועיים שלנו מספקים את הכלים הדרושים לניהול הטיפול ולהתמודדות עימו. המטרה היא לאזן, להרגיע ולחבר בין הפונה למשפחתו, תוך מתן כלים לקבלת החלטות משפחתיות ויישומן.

השירות הוא ארצי וכרוך בתשלום. בטופס הפנייה שלנו סמנו כי רצונכם ב”מנהל/ת טיפול תתאם איתך מפגש אישי/משפחתי – בתשלום” וניצור עימכם קשר לתיאום.

הרשמו לקהילה

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק “דואגים למטפלים” ותוכלו לקבל מידע ועצות שימושיות מאנשי מקצוע ומבני משפחה מטפלים המתמודדים עם דברים דומים.

בני משפחה של חולי סוכרת סוג 2, הצטרפו לקבוצת הפייסבוק “2 סוכר”.

עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק

עמוד הפייסבוק של CareGivers – הארגון הישראלי לבני משפחה מטפלים. בעמוד תמצאו עדכונים על הפעילות שלנו, כתבות, סיפורים אישיים, התפתחויות בנושא caregivers ועוד

קבלו מידע ותמיכה

באתר תמצאו חוברות מידע ותמיכה שונות, ובהן: חוברת לתמיכה באדם קרוב עם סוכרת מסוג 2; חוברת ליווי וטיפול בחולי ALS; חוברת לבני משפחה המתמודדים עם מיאלומה וכן חוברות אחרות שאפשר לצפות בהן דיגיטלית.

מידע נוסף תקבלו באתר שלנו בלשונית “מערך התמיכה”.